BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince


04 May 2010

Apa salahku????

Selamat pagi.. 
X tau di mana aku nak mulakan dan bagaimana aku nak akhirkan perjalanan hidup ni yg mkn berliku untuk aku tempuh.. Adakala aku sendiri x mampu untuk berdiri di atas kakiku sendiri, x mampu untuk berdepan dgn segalanya.. Terima kasih mak, terima kasih akak sebb sentiasa berada di sampingku untuk memberi sokongan.. 



Aku redha di atas segala yg telah ku terima dan bakal ku terima, cume satu yg ku pinta, jgn hanya letakkan segala kesalahan ke atas diriku.. kenapa aku yg dihukum??? Aku punye perasaan inginkan kebahagiaan seperti org lain, salah ke aku??? aku punye perasaan inginkan ketenangan seperti org lain, salah ke aku??? aku punye perasaan inginkan kehidupan seperti org lain, salah ke aku??? 



Aku cube untuk kuatkn jasadku untuk terus berdiri demi NAUFAL.. tp kenapa dia yg menjadi mangsa?? dia terlalu kecil untuk memahami segala ini, terlalu kecil untuk berdepan dgn semo ini, terlalu kecil untuk diperlakukan begini..

Ya Allah, berikan aku kekuatan, berikan aku jawapan, berikan aku jalan yg terbaik untuk segala kekusutan.. jernihkan hati mereka dan lembutkan hati mereka untuk menerima segala ujianmu.. Bg ku peluang untuk perbetulkan segala kesilapan.. InsyaAllah, aku pasti kebahagian akan tiba untukku... Aminnn...  : (

2 comments:

Liessa said...

wahhh...berwajah baru la blog...hehe...

nanti amik tag ye...hehe

n jom join my giveaway...

mama naufal said...

hehhe.. ubah angin..
kepala ngah serabut arh niessa..
nasib ade si kecik ni.. ubat untuk segalanye.. ok nnt noor ambik kat blog niessa..