BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

30 July 2011

Ramadhan kembali


Selamat menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak

kepada semua umat Islam diseluruh dunia...

Rindu.. rindu.. serindu2nya...

As Salam.. 
Lagi satu hari kita semua nak menyambut bulan Ramadhan Al Mubarak..
Selamat berpuasa kepada semua umat Islam seluruh Malaysia..

Mama ni sebenarnya tgh boring gaban..
Sebabnya manja mama x de kt umah..
G jalan2 ngan tok mak tinggalkan mama 5 hari dah..
erm sedih.. sedih... sedih...

Dari hari rabu lepas adik g jejalan ngan tok mak ke terengganu..
Mak ngah nak pindh ke Putrajaya..
Adik pun menyibuk sama yek..

Cepat balik yek syg...
mama & papa rindu sgt3x kt adik...
X sabar nak peluk cium adik..
erm rindu.. rindu.. rindu...

19 July 2011

Birthday Cik CT..

Dah lama berlalu, baru nak update.. x pe kan.. hehe..
Nak cite psl ulg tahun kelahiran Cik CT 1hb Julai yg lepas..
Pukul 12mlm sambut kt umah kami lah..
Mcm biasa, bila sebut psl birthday, anak mamalh org yg plg exited sekali..
Dan mcm biasa jugak, adik org ke 2 tiup lilin.. hehe.. layannnnn...










Back 2 School...

As Salam.. Dah terlalu agak lamanya mama x update ape2 cite kt blog ni yek..
Sibuk yg keterlaluan semenjak 2 menjak ni.. ( ntah ape yg disebukkan yek ).. huhu..
bukan saje bersawang, malah telah berkulat gamaknya..
Byk sebenarnya cite mama nak cite kt sini..
Tp mama cite tntg xtvt terbaru adik jelah yek..

Untuk pengetahuan semo, anak mama MUHAMMAD NAUFAL RAFIQ BIN NASRUDIN,
telah kembali semula ke sekolah setelah meningggal alam persekolahan lebih kurg stgh tahun..
hahahahha.. agak memeranjatkan..
bukan paksaan dr sesiapa, tetapi permintaan dr adik sendiri..
menyerah diri untuk pergi ke sekolah..

So, terpaksalah mama g shopping brg2 sek adik, ( dh mcm awal tahun gamaknya )
yg syoknya, ms mama g cr seluar sek adik kt plaza angsana, semo kedai dh start keluarkn
baju2 raya.. hehe..
Mama jek yg cr seluar sek.. tuan kedai keluarkn seluar pun dr dlm guni.. kekeke...
Anak punya psl, layan.. yg pntg adik nak belajar..
tahniah syg, belajar pandai2 yek.. anak mama memg bijak sgt3x....