BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

07 April 2010

Nak marah pun x jadik bileeeeeeeee.....................

Erm dah lumrah kan hati seorg ibu, mama, mummy, emak, bonda, umi and ape2 lg arh kalau dah tgk anak tido mesti mcm tersentuh jek hati tu.. terasa mcm nak tarik semula marah2 kat anak td.. Mama pun camtu gak.. Naufal dah mkn lasak sekrg ni, nakal dah menjadik2.. tp kate tok mak naufal tgh nak belajar, sebb tu dia suke cube wat semo benda dan ikut ape yg kite ckp.. kdg2 mcm nak tergelak pun ade, marah pun ade gak bile dia nakal sampai x hingat dunia.. Erm ape2 lah syg, mama doakan yg pntg anak mama sihat, membesar dgn bijak dan jadik manusia yg berguna kelak..

Ni lah koleksi gambo2 anak mama sedang beradu yg mama suke tgk..


mcm2 aksi dan gaya..


erm sukenye mama tgk..


nilah gambo adik mase dimasukkn ke wad HSAJB kerana demam panas.. 
5 hr woo duk dlm wad, dgn mama sekali tido kat wad ( demi anak )..

Manja Mama & Papa..

0 comments: