BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

20 April 2010

Nyawaku..........


Pagi ni ku bgn, 
Ku lihat wajah comel ini,
Sedng lena dibuai mimpi,
Ku cium, ku belai, (arggghh kalau boleh 
mama nak bwk adik bersama ke tmpt keje..)

Teringat ape yg ku katakn semlm,
Teringat ape yg berlaku semlm,
Teringat segala yg kulalui semlm,
Moga2 hari ini lebih bermakna dr semlm....

Kenapa ujian begini yg ku terima,
Mgkn aku kuat, 
Mgkn aku takut,
Mgkn aku akan cube juga berdepan dgn sbrg kemugkinan...

Aku cintakan Naufal,
Aku sygkan Naufal,
Aku perlukan Naufal,
Aku bernyawakn Naufal....

p/s : kenapalah semakin menjadik2 rindu mama pd adik  : (
cepatlah ptg...

2 comments:

mummy_ayu said...

so sweet je dia tido...suci murni je kan?
me too!!kenkadang rasa tak nak pegi keja..lepak ngan anak anak best jer..

mama naufal said...

yelah mummy_ayu, lg plak skrg ni naufal dah mule bijak belajar ckp, rase mcm terngiang2 kat telinga ni walaupun berada kat office..
erm, inilah kita yg dinamakn IBU!!