BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

29 May 2010

Adik basuh kete mama...

Anak mama dah boleh diharap,
boleh tlg membanyakkn lg keje mama..
hahhaha..
pg ni mama basuh kete mama yg pinky dan hmpir2 jadik 
kelabu asap tu..
ntah nape terajin tiba2.. hehe..
Adik sibuk sgt nk tlg, mama bg arh peluang kat adik untuk
menyempurnakan niat murni nye tu..
erm boleh tahan gayanye...


papa mesti bangga tgk anak bujgnye yg rajin ni..


Penat jugklah basuh kete ngan adik, sebb penat nk menjerit jek..
kalau x di tgk, mau dia basuh kete ngan berus sabut.. 
mau bercalar body kete tu wooo..


baru arh nmpk warna pink tu. hehe.. 
Dlm hati adik mesti berkata2, pemalas tul mama ni.. ahaksss..


p/s : tq anak mama, lain kali tlg mama lg yek..

2 comments:

aLyNnZ said...

kalau mcm nie hari2 basuh keta pun xper kan..?

mama naufal said...

hahaha.. bl dah boleh disuruh mcm ni, rase lg sejuk perut ni ngandungkn dia..