BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

07 July 2010

hari ke2 di dalam wad..

Untuk hari yg ke 2 ni adik dah beransur pulih...
suhu badan dah semakin stabil..
cume masalahnye, adik msh lg x mo mkn dan minum..
susu pun adik kurg minum..

pkl 1 ptg, suntikan di kaki adik tertanggal..
kaki adik bengkak..
doktor terpaksa gantikan ke urat tangan..

pkl 5 ptg, papa sampai..
mlm ke 2 ni papa yg nk jg adik kat wad..
mama balik, sebb dah lepak sgt..
badan mama plak yg rase mcm nk demam..

mlm ke 2 ni, adik dah x mengamuk..
tido pun dah boleh lena mcm biasa..
pkl 9 mlm air dah di buka dr tangan adik..

mlm ni papa ckp adik dah ade selera mkn..
minum pun dah ok jugak, walaupun x byk mcm selalu..
lega hati mama mendengarnye..
pkl 9 mlm mama dah tertido kat umah tok mak
sebb terlalu lepak badan ni..









2 comments:

Ummi Eisya said...

sian naufal..memang kita yang risau klu anak sakitkan..tak boleh nak lelap mata rasanya..alhamdulillah naufal dah baik..leps ni makan byk2 ye,tambah balik berat tu..

mama naufal said...

tq kak.. memg risau sgt.. rupa2nye, mcm ni lah mak kite dulu ms nk membesarkn kite kan kak.. naufal msh kurg selera mkn arh..