BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

12 July 2010

zoo jb.. best ke.. hehe..

~10 Julai 2010~
Salam semo..
n3 kali ni, mama nk cite psl kami jejalan ke zoo jb..
sebenarnye mama ngan papa x tau nk bwk adik ke mana..
dah lah plan papa nk bwk adik n mama ke pulau sibu x jadik..
sebbnye adik msh dlm keadaan x sihat..
x berani plak nk bwk adik jln jejauh sgt..
jadik ape2 hal nnt, jenuh mama ngan papa kena "tiaw" ngan family.. hehe..

teringin nk g tmn kura2 yg ummi eisya g tu,
tp papa plak x sempat sebb kejarkn mase, nk keje.. ermm..

Disebbkn adik ni minat sgt ngan binatang..
so nilah tmpt yg sesuai untuk bwk adik..
tp adik masih lg dlm mood yg kurg sihat..

sampai sane, kami memg langkah kanan, hehe..
yg jg tiket kat zoo tu member lame mama rupanye.. ( untie masmarina)
kwn tmpt keje lame mama dulu..
dgn bermurah hati, untie mas telah membelanja kami untuk tiket masuk..
keke.. tq bebanyak yek untie mas.. lain kali belanja lg.. ( ntah bl arh papa nk bwk lg, berangan sudah)

oklah layan pice yg kurg senonoh dr adik yg x reti diam..













2 comments:

Ummi Eisya said...

akak tek pernah lagi bawak eisya g zoo jb ni..ramai kata tak best..tapi mcm nak try jela..

seronok tul tgk naufal dah sihat..

mama naufal said...

hahaha.. memg kurang best arh kak.. saje jek dah x tau nk bwk dia g mane.. sebb bdn dia msh x berapa ok ms tu.. kang bwk jln jauh2, jdik ape2 hal, x psl2 kena bebel ngan mertua.. hehe..