BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

22 December 2011

Jalan-jalan ke Batu Pahat

Salam Khamis.. hehe..
Rini mama nak cite psl mama g jalan2 kt batu pahat ngan mama zuly..
mama sebenarnya nak g beli susu untuk mama..
susu untuk ibu2 mengandung..
susu Anmum mama dh habis..

Tp mama dapat susu lain plak..
Budak promoter tu boleh promote kt mama susu ni,
S26 MAMA..


Baru hari ni mama tau yg S26 ada untuk ibu mengandung
Mama cube beli sebb bile bace kebaikannya, bgs jugak..
byk khasiat untk mama dan baby dalam kandungan..
harga pun boleh tahan berpatutan..

Lepas tu mama jalan2 lg..
jumpa plak madu yg mama cari2 selama ni..


Madu Embun Giant B..
madu ni khas untuk ibu mengandung..
kebaikannya ialah untuk menguatkan tulang baby,
tumbesaran bayi,
dan mengelakkan penyakit kencing manis..
alhamdulillah, selesai ape yg mama cr selama ni..
dah dpt susu, dah dpt madu..


Mama ngan mama zuly nak g mkn..
perut dah lapar sgt ni.. kaki lenguh jgn cite plak..
punyelah penat, tp gagahkan jugk..
tp ada satu lg mama blm dpt beli lg..
seluar maternity..

alhamdulillah, keluar dr carrefour tu, mama nampak ada butik untuk
pakaian ibu2 mengandung.. hehe,, jumpa jugk..

ini nama butik tu,


mama dpt beli seluar yg mama idam2kan..


mcm2 pakaian ada kt dlm tu.. geram btl mama tgk..
x pe, pasni mama akan dtg lg..
harga kt butik ni pun boleh tahan berpatutan..

selesai membeli-belah..
masa untuk makan.. kesian baby dlm pewut dh kelaparan..
mama g shopping x ingt dunia..

habis mkn, terus balik..
windu kt abg naufal..
kesian kena tggl.. hehe..
( bkn x nak bwk abg, nnt susah mama nk pilih2 brg, abg buat hal jek )
kalau keluar shopping ngan papa baru mama bwk abg yek. ; )


0 comments: