BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

18 June 2010

Gunting rambut atau sunat??

erm salam semo.. 
kali ni nk cite psl naufal yg x suke gunting rambut..
erm mcm kelakar bunyinye..
umur bukan kecik lg.. nk gunting rambut mcm nk kena sunat gamaknye..
susah yg amat sgt.. puas mama pujuk adik.. 
mcm2 cerita kena reka..
ish..ish..ish.. anak sapelah ni..
korg tgk jelah rupe naufal mase tu..


tgk jelh rambutnye.. rimas mama tgk.. mase ni baru sampai kat saloon tu.. 
muke memg berlagak betul, sebb dia bujet mama yg nk gunting rambut..
kekekekeke.. kena kelentong....






esoknye naufal g checkup kat klinik kesihatan.. 
alhamdulillah semo ok.. byk perkembangan..
tp adik wathal lg.. x mo timbang plak..
ish byknye yg adik x suke....   : (

2 comments:

Ummi Eisya said...

hihi..new look ye..sama la macam eisya..susah gak nak potong rambut..tapi bila lelama skit dia dah ok la..naufal,dgr cakap ibu ye..jadi anak yang soleh ye..

mama naufal said...

hehe. eisya x pe kak, kecik lg.. ni mslhnye dah besar.. ngada2 jek lebih.. memg betul arh ape yg nurse ckpkn tu, bg jek adik, mesti dia x byk cite lg pasni..
dah bincang ngan papa dia, akan diusahakn untuk bg naufal adik.. kdg2 dia mcm memberontak kat umah, sebb x de kwn.. kesian pun ade gak..