BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

23 March 2010

Cutest Baby Birthday Contest

Salam semo.. Ade lg contest.. hehe... Mama sekrg ngah gile contest ek.. saje jek nak tambah kenalan.. kalah menang tu belkg cite.. dah syok plak join contest sekrg ni.. Contest kali ni di anjurkan oleh FAZDARAZAT. untuk keterangan lanjut mengenai contest ni kwn2 leh arh click kat SINI..



Assalamualaikum....
Ini adalah STICKY MODE yang akan berada di atas ini sehingga 20 April 2010..for new entry, please scroll down yerr..
Sempena hari lahir Razi yang ke 3 tahun pada hari ini (ye, hari ini 20 Mac 2010..alhamdulillah...), aku ingin menganjurkan: (iye...aku buat contest ni..tak caya lagi?kekeke...)




Pice Naufal untuk join contest ni :






Nama Manja Mama : Muhammad Naufal Rafiq Bin Nasrudin
Umur Manja Mama : 3 Tahun
Tarikh Lahir Manja Mama : 12 March 2007

Gambar ni mase sambutan hari lahir adik yg terbaru sekali untuk yg ke 3 tahun pada 13 March 2010.. Kepada manja mama, semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, manjadi anak yg bijak, cerdik dan yg plg penting menjadi anak yg soleh.. Aminn..

4 comments:

Liessa said...

hi...nk join jugak la..tapi pice anak buah je la...nnt jln2 kat blog nisa ye...amik 2 award n jawab tag ye...hihihi...

suhida said...

slm,maceh join contestku. gud luck.

aLyNnZ said...

hsalam kenalan,
alynn pun ngah giler contest gak..
tp blum pernah menang lagik..

mama naufal said...

Salam kenal jugak Alynnz,
Samelah kite..
x pe, wat tambah2 kenalan..