BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

23 March 2010

Kolam air panas..

Jalan punye jalan nak balik ke air hitam, tiba2 jumpalah tempat kolam air panas.. nama tempat lupe lah plak.. hehe.. Jauh gak nak masuk ke dlm tu, adelah 4 km gamaknye.. huhu..
Best arh rendam kaki kat dlm kolam tu.. panasnye memg x hingat punye.. berpeluh2 badan mcm kat sauna plak.. nasib memg dah nak balik pun...





Adik terpaksa di bogelkan sebb sibuk sgt nak mandi kolam.. kolam yg adik mandi tu x lah panas.. mama x dera anak tau.. hehe.. syg manja mama...

Habis sudah... balik umah.......

0 comments: