BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

20 March 2010

Motor Ego S Mama..

Nak cite sikit ni, hehhee.. hari khamis lepas terjawab sudah penantian mama untuk melihat motor baru mama Yamaha Ego S bukn tuannye yg ego ek..
Dah hampir sebulan mama tempah, tp x dpt2 lg.. nak tau nape?? sebb mama tempah flet sekali.. Mama nak flet no JMC 3197.. Kenapa ngan no tu, biarlah rahsia.. hehe.. cheewahhh.. lgpun JMC tu cantik arh sikit bunyinyekn ( JOHOR MOTOR CLUB ) klu mama ambik JMB erm mcm buruk plak bunyinye.. korg pikirlah sendiri.. hehe..

Mama ambik motor ni salah satu sebb senng nak bwk adik jejalan ptg2.. n lg satu, x lame lg cik ct nak bersalin, x yah lah mama nak bawak kete yg beso2 tu cume sensorg jek g keje.. penat wooo nak tukar2 gear tu.. leceh arh, mama nak sempoiii jek..



Walaupun mama dah dpt motor br, x bermakna mama dah lupekan jasa kete kesayangan mama ni yg hanya 1 kat air hitam ni.. huhu.. x caye?? erm tgk arh ni...



Pink colour... huhu... cute bangat...

0 comments: