BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Little Prince

22 March 2010

FACE EXPRESSIONS CONTEST

Salam semo.. ade contest lg.. anjuran mamanazashop.. FACE EXPRESSIONS CONTEST ( samada Happy / Funny / Sad / Angry / Cute ).. Untuk keterangan lanjut mengenai contest ni leh arh click di SINI..

FACE EXPRESSION CONTEST
( HAPPY / FUNNY / SAD / ANGRY / CUTE )


Pice naufal yg mama pertaruhkan........






Nama manja mama : Muhammad Naufal Rafiq Bin Nasrudin
Umur manja mama : 3 tahun

Gambo ni di ambil ms mama baru jek beli bj yg adik pakai tu.. Adik sibuk sgt nak pakai, mama pun sarungkanlah kat adik.. masa ni memg tok mak marah sgt sebb tok mak kate jgn ajar anak yg bukan2..dah adik merengek2 nak sgt, mama pun on jelah.. hehe.. korg tgklah muke dia tu, betapa bgganye dpt pakai baju camtu, siap berdiri atas meja jepun lg.. Ala2 konsert Dato' Ct.. hehe.. Memg Funny sgt mase tu..

0 comments: